Auto wypożyczyć można bardzo łatwo. Jeszcze prościej wygląda zwrot pojazdu w Car For You, ale należy pamiętać o kilku kwestiach. Poznaj najczęstsze pytania i wyczerpujące odpowiedzi dotyczące procedury zwrotu pojazdów do wypożyczalni samochodów w Białymstoku.
Z tego artykułu dowiesz się:
Oczywiście, jednakże Klient musi o tym zamiarze powiadomić wypożyczalnię samochodów oraz uzyskać jej zgodę najpóźniej 12 godzin przed terminem zwrotu. W tym celu najlepiej skorzystać z korespondencji mailowej kierowanej na adres wypożyczalni: [email protected]. Warunkiem przedłużenia wynajmu jest również wniesienie opłaty za dodatkowy okres użytkowania pojazdu.
Standardowo zwrot auta powinien zostać wykonany w oddziale, który pojazd wypożyczył. Jednakże po wcześniejszym ustaleniu takiego odstępstwa od tej reguły, Klient może oddać zwrócić pojazd w innym oddziale Car For You. W tym celu najlepiej skontaktować się konsultantem infolinii wypożyczalni samochodów pod numerem telefonu 510 510 981. Należy również liczyć się koniecznością uiszczenia dodatkowej opłaty za transport pojazdu do oddziału macierzystego. O jej wysokości poinformuje Klienta operator infolinii.
Obowiązkiem Klienta jest do zwrot pojazdu z kompletem dokumentów, czyli:
- dowodem rejestracyjnym,
- polisą ubezpieczeniową,
a także kompletem kluczyków wraz z pilotami autoalarmu oraz obiema tablicami rejestracyjnymi.
Klient zobowiązany jest oddać pojazd z takim stanem baku, z jakim auto wypożyczył. Samochody w Car For You praktycznie zawsze tankujemy do pełna, dlatego tyle paliwa musi znajdować się w baku podczas zwrotu auta.
Wypożyczalnia przyjmuje zwroty aut czystych. W praktyce dodatkowe koszty zostaną naliczone tylko wtedy, kiedy samochód będzie naprawdę mocno zabrudzony. Warto jednak przed zwrotem chociaż opłukać pojazd na bezdotykowej myjni ręcznej.
Absolutnie nie. Palenie tytoniu oraz e-papierosów we wnętrzu wynajmowanego pojazdu jest zabronione. Jeśli podczas zwrotu auta pracownik wypożyczalni samochodów stwierdzi, że Klienta złamał ten zakaz, może zostać naliczona kara umowna w wysokości 500 zł.
Nie. Regulamin wypożyczalni Car For You zabrania przewożenia zwierząt we wnętrzu wynajmowanych samochodów. Stwierdzenie obecności sierści na tapicerce pojazdu może skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości 500 zł.
Absolutnie nie. Niedopuszczalne są ingerencję zarówno w wyposażenie fabryczne wynajmowanego auta, wyposażenie dodatkowe, jak i konstrukcję pojazdu. W szczególności Klient nie może dokonywać demontażu żadnych elementów pojazdu.
Klient nie może na własną rękę zlecać napraw ani holować pojazdu należącego do Car For You. O tym, jak należy postąpić w razie awarii wypożyczonego samochodu pisaliśmy w tym artykule.
Ponieważ Klient nie jest upoważniony do zlecania napraw wypożyczonego pojazdu, ani tym bardziej samodzielnego usuwania usterek czy uszkodzeń pojazdu, może zdarzyć się sytuacja, w której samochód wróci do Car For You z defektem. Jeśli jest on poważny i został spowodowany przez zaniedbanie lub nieuwagę Klienta, należy się liczyć z koniecznością uregulowania kosztów napraw. Jeśli uszkodzenie jest niewielkie lub tanie w usunięciu (np. lekka rysa, którą można spolerować, albo nietrwale zabrudzona tapicerka), Car For You z reguły przymyka oko i nie obciąża Klienta dodatkowymi kosztami.